Välkommen till marieart!

Detta är bara en tillfällig blogg i väntan på att min hemsida (www.marieart.se) ska bli färdig.

Jag heter Marie Karlsson och studerar konst andra året på S:t Sigfrids Folkhögskola som ligger lite utanför Växjö i Småland. Under hela första året fick vi lära oss massor olika tekniker och utveckla våra färdigheter. Nu under andra året ska vi fortsätta med att lära oss nya tekniker, men inte alls lika intensivt, utan nu ska vi försöka hitta våra egna språk och stilar inom konsten.
Vi kommer att ha treveckors-projekt som kommer rulla på hela året. Mer om det senare. Men bilder och lite utvärdering från de olika projekten kommer att komma då och då så att ni, som vill, kan följa min skolgång lite smått.
Den här bloggen, och så småningom hemsidan, kommer jag använda till att visa upp mina alster.

Min mail där ni kan få tag på mig lättast är:
[email protected]

P.s. Just nu medverkar jag på Skördefesten i Mariestad med utställning i Pingstkyrkan(23-25 sep). Bilder kommer!
Varma hälsningar /Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0