Det surrar i hela huvudet med massor idéer


Det är skönt att känna att mitt huvud inte slutar arbeta bara för att jag har en ledig sommar. Nej, nya idéer fortsätter att dyka upp! Och innan det kommer att börja lugna sig i mitt lilla huvud så kommer jag att börja i skolan igen och kunna utveckla alla idéer och projekt. I alla fall hoppas jag att det kommer finnas tid över till mitt lilla egna utanför alla studier. Jag måste ha ett stort högt skrivbord, massor hyllor och en stor anslagstavla i min nya lägenhet till hösten! Där jag kan stå och pyssla med mina projekt. Och kanske blir det något tillslut. Något fantastiskt! Något jag inte vet än är vart jag ska börja. Men av erfarenhet vet jag att det brukar lösa sig bara man kastar sig in i det och börjar. Så får jag helt enkelt börja vart tusan som helst.

(bilderna kommer från pinterest.com)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0