Ledigt från skolan

Nu har jag sommarlov. Och jag tänker njuta varje minut! Jag vill ta ledigt från all skolpress och alla Adobe-program för ett tag. Vilket kommer bli väldigt svårt. Har redan insett att min ritplatta inte fick följa med från Göteborg och känner det som ett stort hinder i min vardag. Hur ska jag nu göra färdigt mitt visitkort? Hur ska jag nu kunna rita obehindrat på datorn eller bara leka med illustration? Nu kommer massor sug att göra fina mönster och illustrationer. Såklart! Men så fort jag har den tid jag egentligen inte har riktigt än, så ska jag ta fram mina block och rita inför utställningen i höst. Och kanske också slinker det in några skisser på mönster om jag får lite extra tid :) Jag behöver den här pausen. Ta hand om min fina familj och vänner. Och ha massor tid med Oscar. Men främst ska jag umgås med Gud. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: vanessa

Du ser ut som en brunett på den här bilden! Snyggt :)

2013-06-05 @ 13:34:46
URL: http://vanessastavenow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0