Ett liv tillsammans

 
Som ni kanske redan har anat så gifter vi oss i sommar. Juli månad blir vi varandras och då börjar våran familj på riktigt. En liten familj på två stycken, en ganska lagom stor familj för ett bra tag framöver skulle jag tro. Vi går och längtar och påminner varandra konstant hur bröllopet närmar sig. Men det fina är ju att efter denna efterlängtade dag i juli så har vi ju hela livet på oss att skapa ett vacker och spännande liv tillsammans. Och på dagarna går jag och längtar och drömmer om vårt liv. Först och främst tänker jag på vårt hem vi ska skapa tillsammans. En lägenhet till en början.
 
 
Jag sitter och inspireras till tusen av alla fina bilder på pinterest. Man kan göra det hur fint som helt. Men att skapa ett hem är något annat. Att skapa ett hem som verkligen känns hemma. Tryggt och skönt. Jag vill att man ska känna sig riktigt välkommen hem till oss. Jag har många drömmar – för det är ju ganska kul att fantisera :)
 
 
Mörka möbler har vi kommit överrens om. Och jag vill nog pyssla väldigt mycket. Skapa eget och renovera möbler. Tänk att köpa en ganska nergången och risig byrå och förvandla den så den nästan känns ny. Alltså! världens adrenalinkick!

Det är väl sådant här som jag verkligen inte ska göra nu. Så nu ska jag sätta mig med skolprojektet istället. Ha det fint fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0