Vårkvällen

I tisdags kväll var det så vackert ute. Fåglarna sjön, solen lyste rosa på tegelhusen och det doftade vår. Vet inte vad det är med mig och våren, så här har det aldrig varit förut, men vi blev kära under våren och det är väl det som pirrar i mig :) 
Vår utsikt från köksfönstret. Fina byggnader och lite lite träd om man tittar åt höger :)
 
Jag ber om ursäkt för att det händer så oförskämt lite här på bloggen. Men en blandning av att jag hoppade på en kurs på 100% som jag inte var beredd på att komma in på + att jag har massor annat som ska göras så har jag inte riktigt hunnit. Så mitt liv de senaste veckorna har mest handlat om att plugga inför tenta och hinna ikapp två veckor som jag missade i början av kursen = alltså inte så intressant att skriva om. Men jag ska försöka hinna vara lite kreativ snart igen! Och jag har en känsla av att det inte kommer att dröja så länge :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Jättefin bild ju!

Svar: Tack :) Det var himla vackert den kvällen :)
Marie Wessman

2015-03-08 @ 17:25:01
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0