Veckans fem-lista #1

Jag gjorde en liten lista så här i morgonskvisten innan jag ska iväg till jobbet. Eftersom jag har jobbat 8-17 i två veckor nu och varit extra kvällstrött och gått och lagt mig vid niotiden så har jag prioriterat pussar på min man och att umgås med vänner när jag kommit hem på kvällarna. Så det har inte blivit så mycket blogg-skrivande. Förlåt.

- Jag har ett extrajobb där vi packar brev till hela Sverige. Och nu har jag konstant jobbat där i två veckor. Sen har jag ett till på en skola och går också på lite intervjuer då och då.

- För några veckor sedan gjorde jag ett illustrationsjobb för ett fairtraid-företag här i Göteborg
 
- Vi har äntligen köpt en soffa och har fått ett fungerande vardagsrum!
 
- Idag är det fjärde dagen denna veckan som jag kommer äta raggmunk med fläsk och lingonsylt— för att det är så otroligt gott!
 
- Jag har lyssnat på julmusik i två veckor nu under arbetstid. Av någon anledning så hör höstmörker och julmusik ihop i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Grattis till extajobbet fina du :) Vad roligt!

2014-10-16 @ 08:22:15
URL: http://lindabackvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0