Akvarellerna från Skördefesten

Här kommer de sex akvarellerna som jag hade med på utställningen.
Alla är gjorda i akvarell och tusch.
(Jag har fixat så att ni kan vänster-klicka på bilderna om ni vill se i större format! Dock har jag inte kunnat kolla så att det funkar bra då mitt internet är dåligt. Men det ska funka!)


"Vid Flodens Kant"
(65,5 x 47 cm)


"Under Himlens Yta"
(49 x 37 cm)


"Vårens Första Dag"
(67 x 60 cm)


"Vad Döljer Sig I Himlen"
(89 x 67 cm)


"Där Natten Och Morgonen Möts"
(48 x 45,5 cm)


"Dear Sunset"
(inget mått)


Uppdatering: Mitt tre-veckorsprojekt med utställningen är fortfarande igång och slutar på tisdag nästa vecka med redovisning för klassen. Och till det håller jag på med ännu en tavla. Den kommer bli lite annorlunda men ändå samma tema. Men mer om det när den är klar. Då kommer det så klart upp en bild och en liten kort utvärdering av hela projektet.
/Marie



P.s.
Alla tavlor är sålda förutom "Under Himlens Yta".



Kommentarer
Postat av: mamma

det gick förstora! Jag vill köpa "vårens första dag", farmor köpte "vid flodens kant", "unders himlens yta" är kvar å teckningar! kram

2011-09-27 @ 21:04:43
Postat av: kirsten

hi Marie!!



They are gorgeous paintings, thats so cool you had your own exhibition. Well done.

Hope college is going well,

kids send big kisses!

Kirsty

2011-10-16 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0