Present från mig till mig

Jag köpte mig en fin orkidé och en fin lerkruka som gåva för att utställningen är över. Nu kan jag sitta på min fotölj, pusta ut och titta på när orkidén blommar. Den här gången ska vi klara det här! Jag frågade ut blombutikspersonalen om hur man sköter orkidéer. Så nu kan jag inte misslyckas!
Lampan kommer från Second Hand. Två stycken har jag egentligen. Behöver skaffa skärmar till dem. De är helt fantastiska. Vi fick byta kontakten på dem eftersom de var så gamla.
 
Och beställningar rullar på! Det här är två av fem som jag skrev ut idag. En KASVI 1 och en KASVI 4. Nu ska jag förbereda en fem-minuters-presentation över ett pågående skolprojekt! 
 
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0