Överraskningshelgen!

 
Denna helg har varit en av de mysigaste helgerna på länge! Vi har haft goda vänner från Malmö och Lund här över helgen. Hela helgen var lite utav en överraskning till våra vänner Robin och Oskar (inte min Oscar för att förtydliga) som fyllt och ska fylla år. Så lördagsmorgonen började med god brunch följt av marängtårta deluxe och typ tusen ljus(som är bortplockade på bilderna)! Sedan smusslade vi med dem på laser-minigolf och laserdome. Och nu värker mina lår och rygg, men det är det värt! Min Oscar ligger utslagen på soffan och jag masserar mina värkande ben här i vår lilla fåtölj. Nästa gång ses vårt lilla gäng nere i Skåne är tanken, och jag hoppas att det blir snart! :)
 
I fredags var jag förresten hemma hos en familj här i Göteborg som jag kanske ska jobba hos lite extra. Det kändes jättebra och det tyckte pappan i familjen också. Så det blir i sådana fall mitt tredje extrajobb. Att jobba med barn tycker jag är jättekul! Så även om lönen inte är superbra så är jag så glad för att få göra det jag tycker om! Så länge vi har så att vi klarar oss är jag nöjd. Det är så otroligt skönt att saker och ting löser sig!

Hoppas att ni också haft en grym helg!
Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0