Anteckningar

Jag sitter ibland och kollar igenom mina anteckningar från skolan. Oftast inte främst för att kolla vad man sagt på föreläsningarna. Utan för att titta på mina skisser på "superduperbraidéer" som kommer till mig när jag sitter och lyssnar på riktigt bra föreläsare mm.

Och när man tittar på dem så här efteråt. Eh ja. "Vad är en bok?" står det och sedan har jag ritat en bok som blir en sorts skulptur när man öppnat alla sidor. Och på en hel sida i min moleskine fick det stå ett västgötskt "Pöss" såklart.
Inte helt oförståeligt att jag nu verkligen måste köpa ett nytt block! Jag drar mig lite med det. Fast egentligen älskar jag nya block. Så det borde bli av snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0