En varm sommardag


Vi åkte till en strand vid Vänern. En sådan där strand som man hittar om man åker långt in i skogen och sedan trippar på en stig med kottarna och barr för att komma fram till en avskild sandig strand. Härligt!
 
Vi träffade en fin hund! Minns inte vad han hette. Men var helt såld på honom. Han var så lik våran älsklings Riku! Han rörde sig likadant, var lika glad och snäll, och nästan lika mysig i pälsen! Nästan den enda skillnaden var att den här hunden inte var vit.

Nu har nästan halva lovet gått och sedan börjar skolan igen. Och jag hoppas att jag får lite mera längtan efter att plugga igen. Just nu vill jag knappt ta fram mina pennor. Jag tror att jag slet ut mig lite väl mycket under detta första år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0