Försöker!

Försöker att ordna upp saker och ting. Både i den här bloggen och i skolan. Jag har så mycket på gång, så mycket jag vill göra, att det blir lite för mycket. Mycket som jag vill posta här. Men som aldrig riktigt blir färdigt. Har länge suttit med ett fira-bloggen-inlägg, då jag har bloggat i fem hela år för typ en månad sedan! Jag bjussar på denna gif som jag gjorde till min ganska opretentiösa Tumblr-sida. En dag när jag var nöjd med mitt hår, vilket nästan aldrig händer. Har t.o.m gjort en skoluppgigft om mitt komplex för mitt hår och huruvida jag istället tycker skäggväxt är nice. Vilka problem...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Marie! Du har ju så vackert hår, ta hand om dig fina du! PUSS

Svar: Tss, tack! Ta hand om dig du med fina! pusspuss
Marie Karlsson

2013-11-18 @ 21:56:34
URL: http://lindabackvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0