Hjälper det lilla ekollonet

 Min fästmans farmor har länge inspirerat med sina fina ekar i köksfönstret. Olika vaser och flaskor i glas står där uppradat så fint med små små ekollon högst upp och fina miniatyr-ekar som letat sig uppåt. En höstdag så frågar jag henne hur hon bär sig åt, efter ett antal misslyckanden här hemma. Och jag får receptet. Nu har jag äntligen lyckats! Och fler ska det bli så småningom när jag köpt på mig fler vaser. Här på bilden står nu min kreation bland mina andra nyplanterade blommor och jag väntar med spänning på att eken ska titta fram! Jag tänkte att jag ska illustrera receptet en vacker dag :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh ja! Illustrera snart :)

Svar: Tss :) ja
Marie Karlsson

2013-11-06 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0