Hemma i Göteborg igen.

Så, nu var då Skördefesten och den här helgen avklarad. Och det har varit väldigt kul och spännande att se vad alla har tyckt. Jag har fått massor fin kritik (övervägande positiv kritik)! Några kom in och vände ganska direkt. Men det är också en typ av kritik som jag gärna tar till mig och funderar över. Så jag är jättenöjd i det hela.
Många kom och pratade och frågade om hur jag gått till väga, om mina studier osv osv. Och jag själv har fått höra på andras historia. Helt fantastiskt helt enkelt!
 
Jag hade fyra olika posters på plats med en begränsning på 10 upplagor av varje. Och några vykort och visitkort. Och nu har jag sålt ett tiotal posters och många vykort. Men det roligaste var all positiv respons och att så många uppskattade det jag gör.

Det finns fortfarande kvar posters. Så om någon kom och kollade och inte kunde bestämma sig just då så finns fortfarande chansen. Även för er som inte kunde komma så kan man kolla på dem på min hemsida på SHOP ifall ni är sugna eller bara vill se. Länk till hemsidan!
 
 
Tack alla som kom! Och för all fin kritik! Ta hand om er!!
MVH Marie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0