Tillbaka på HDK

Nu har jag lämnat mitt föräldrarhem och är tillbaka i Göteborg på skolan igen och vi har precis gått färdigt en vecka! Det är kul att träffa alla i klassen och våra lärare. Och det är ganska skönt att få sova i sin lägenhet igen. Snart drar vardagen igång på riktigt med matlag och bönegrupp och allt sådant fint som fyller mina veckor.
I skolan har vi redan startat upp med ett nytt projekt — Utforskande Projekt. Ska bli spännande och också utmanande! Men jag kan inte berätta så mycket mera eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra och det är med den inställningen vi ska börja vårat projekt. Det här blir kul! Nu ska jag bara skriva en projektbeskrivning om ett projekt som jag inte vet så mycket om ännu. Spännande som sagt!
Kram på er!

Teckningen ovanför är en liten del av min kommande utställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0