Kreativitetssjukan

Jag går omkring här hemma, i skolan och på stan sjuk som jag är. Jag har drabbats av kreativitetssjukan. Och om man kan kalla det så eller om det finns ett annat ord för det vet jag inte. Men grejen är att jag inte får igång min kreativitet. Varje gång jag skapar något tvingar jag fram det och det tar flera gånger längre tid än vanligt. Jag är förstående med att det kanske kommer att vara så ibland och att man kanske inte alltid kommer att ha roligt i sitt skapande när man har det som ett jobb. Men jag måste lära mig att ta mig ur sådana här situationer. Och jag vet inte hur man gör. Nu har det hållt på i snart ett år, och det funkar inte i denna utbildningen. Även om jag gör det som ska göras känns det som om jag inte lär mig något. Men i morgon ska jag ha handledning och då tänkte jag ta upp detta med läraren. Nu får det vara ett slut på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0