Skapandet av drömmar

Mina drömmar ändras ganska ofta. Ibland ganska omärkbara riktningar. Ibland tydliga svängar. Jag pratar om mina kreativa drömmar och det jag tror jag vill jobba med i framtiden. Det är under senaste utbildningen som dem har börjat ta form och jag vet ännu inte riktigt vart dem är på väg. Mina tankar går mellan produktdesign och grafiskdesign och vill inte riktigt bestämma sig. Det är en svår tid för mig, men samtidigt väldigt spännande. Jag vet att jag inte behöver oroa mig så mycket, det är nog den största prövningen. Men jag är så nyfiken! Vad har Du i kikaren? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

"Lite" kontroll behov har du min tös,undrar... varifrån har du fått den! :) Slappna av lite,det ordnar sig gumman! kram <3

Svar: Ja, du känner nog igen dig :) Jag pratade med vår studierektor idag. Han förstod precis och hjälpte mig massor :) Han är superbra :) Nu känns allt mycket bättre!
Marie Karlsson

2014-02-12 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0