Expert på att göra annat

Jag är nog inte ensam om att vissa dagar kunna rankas som expert på att göra annat som man verkligen inte ska göra. Här är en lista som borde klassas som farlig i mitt huvud, eftersom det kan sega ner mig något enormt ibland:
 
- Serier, just nu gör jag en reunion med SATC. Tyckte att dem klär sig lite väl osmakligt ibland och insåg att senaste säsongen spelades in när jag fortfarande gick på högstadiet.
 
- Fastnar på Hemnet och letar efter fina villor som gärna får vara lite gamla och fula inuti så att jag kan få min dröm om att renovera och fixa i uppfyllelse. Dessutom vill jag ha högt i tak och fina höga fönster med äkta spröjs. Det händer att Oscar ansluter sig och fastnar i min syssla dessutom. Men vad fastnar han inte framför?
 
- Candy Crush! Fast nu tycker jag inte det är så roligt egentligen. Sist var jag verkligen fast på riktigt, det var en evighetsbana typ där jag kom upp i flera miljoner poäng. Slutade efter 16 miljoner och väntade ut tiden.
 
- Och böcker. Det var länge sedan jag läster en bok. Men den jag läser nu är andra boken ur en trilogi av Nora Roberts. Och just nu handlar det om jul, nyår och massor fin romantik! Hur skulle jag någonsin kunna lägga undan den innan jag läst ut den?

Ursäkta för detta ointressanta inlägget. Men bloggen skulle väl kunna vara min femte punkt i saker jag gör för att inte göra det jag borde. Nu ska vi se om jag kan komma igång med mina riktiga sysslor!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Vad heter boken av Nora Roberts!
Saknar dig! Hoppas vi ses snart.PUSS

Svar: Pojkvännen! Tror det är hennes senaste bok! Så det dröjer kanske ett tag innan tredje boken kommer. Första boken i trilogin heter Värdshuset :) Romantik och spänning :) Lättläst och man fastnar... Jag saknar dig! Ska försöka komma hem nu någon helg innan jul :) Ev luciahelgen! Kravet är att du och Lovisa är lediga och hinner träffa mig :) Pusspuss
Marie Wessman

2014-11-25 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0