Granen i garderoben

Jag har den här granen liggandes i en stor mapp i garderoben och vet inte vad jag ska göra med den. Den är tecknad i blyerts från förra året och ligger fortfarande och väntar på att få synas. Men jag har ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra med den. Jag gillar inte hur den blev när jag skannade in den på datorn och jag vill verkligen inte göra något mer med den för då är jag rädd att förstöra den och alla timmar jag lagt ner på den. Men eftersom jag redan har fått julkänsla så kanske jag ska hänga upp den någonstans så länge! Stackars lilla gran. 
 
På bildern ser ni förresten vårt plastgolv... Huset här är helt fantastiskt! Och de flesta lägenheterna har trägolv. Precis som min gamla etta! Men inte vår fina tvåa. För det är nog det enda jag stör mig på då och då, men inte så mycket. För vi bor ju i en studentlya mitt i Vasa med tiomånaders-hyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0