Fikapaus


Det har börjat skymma och här sitter jag. Nu är det inte så att jag jämt fikar vilket man kan tro. Men en fika per dag försöker jag få in, och det är bara en kort liten paus mellan allt tråkigt jag gör. Som att söka jobb, skriva personliga brev, nya cv:n och gå till arbetsförmedlingen. Det är verkligen tråkigt att söka jobb. Och extremt jobbigt. Jag har ingen koll på hur många jobb som jag sökt för att det är så många, och ibland blir jag så himla less på att skriva alla dessa personliga brev... Men hopp finns det ännu! 

I alla fall. På dessa bilder gör jag i alla fall något kul! Jag skissar på idéer och kladdar för ett litet uppdrag jag fått. Jag ska visa er så småningom! Så nu ska jag återgå till detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0