19 februari 2015

 
Förra året innan vårt bröllop fick ni se våra Save the date-kort. Och jag har länge funderat på hur jag ska fota dem tillsammans med bröllopsinbjudningarna och det andra och sedan dela med mig! Något som jag skulle tycka vore roligt är att göra bröllopsinbjudningar till andra brudpar. Men det är nog något som får ta fart fram till nästa år, även om jag har några eventuella illustrationsjobb för detta året. Men det får nog bli en enkel fotosession. För till hösten kommer vi att ha praktik på HDK och därför måste jag börja ansöka om en praktikplats redan nu. Så portfolion måste ju bli färdig snart! Pjuh!
Så snart jag har fotat så ska jag visa er hur våra inbjudningskort blev! Massa blåbär och harsyra eftersom vi hade skogstema på bröllopet :) Åh, allt blev så bra! Den finaste dagen i mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Men shit så fina! Och grattis i efterskott på bröllopsdagen :)

Svar: Tack :) Kram
Marie Wessman

2015-02-24 @ 08:58:23
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0