Umeå snart

Det var länge sedan jag hann sitta så här. Med ett stort papper framför mig och med penna och suddi. Bilden är gammal.
 
Det har gått några veckor nu då jag känt mig jagad av skolan. Men nu har jag fått kläm på det! Då är det ju roligt. Även om jag jobbar från morgonen till sju eller åtta-tiden på kvällen. Jag förstår ärligt inte hur jag orkar och inte bryter ihop. Dels för att jag inte är van, eftersom jag haft studieuppehåll, och dels för att jag vet hur viktigt det är att få ledigt på kvällarna. Jag har ju faktiskt vart nära till någon sorts utbrändhet under första året på HDK. Men nu känns det som om jag fattat hur jag kan jobba intensivt och hålla fokus. Så det blir nog bättre efter dessa tentor och inlämningar :)
 
På söndag åker jag upp till Umeå på en skolvecka. Det ska faktiskt bli väldigt roligt! Och jag hoppas på roliga lektioner och fina samtal med de andra studenterna. Jag kommer inte hem förrän söndagen efter, och då har jag hunnit vara hos mina släktingar i Stockholm i några dagar också. Det ska bli mysigt!

Men stackars min kreativitet. Jag planterar om blommor då och då och här om dagen skruvade vi upp en hylla och lite sånt pyssel. Så jag försöker hålla igång lite i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sus

Så kul att få åka till Umeå, hoppas det blir en lyckad trip :)

2015-03-26 @ 08:48:44
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0